Jurassic World Dominion akan Tayang Hari Ini, Simak Sinopsisnya!

- Rabu, 8 Juni 2022 | 11:27 WIB
Jurassic World Dominion (Kanal YouTube)
Jurassic World Dominion (Kanal YouTube)

Bandung, MNS-Hari ini, Rabu (8/6), Jurassic World Dominion akan mula ditayangkan di Indonesia. Filem ini antara yang paling dinantikan tahun ini.

Imej keseronokan pengembaraan dengan makhluk purba telah melekat di pikiran ramai orang. Betapa seronoknya filem ini Jurassic World Dominion? reaksi awal yang telah keluar dari pada mereka yang telah melihat filem itu menunjukkan reaksi yang bercampur-campur.

Ada yang menyebut Jurassic World Dominion baik, ada yang menyebutnya buruk. Tetapi, sudah tentu filem adalah soal cita rasa. Bagi yang suka, dia akan kata baik yang tidak akan kata buruk dan sebagainya.

Jurassic World Dominion membawakan unsur nostalgia dengan kemunculan tiga pelakon asal dari trilogi asal Jurassic Park yakni Laura Dern, Sam Neill dan Jeff Goldblum. Filem ini memaparkan semula bintang Jurassic World, seperti Chris Pratt dan Bryce Dallas Howard. Colin Trevorrow kembali ke pengarah.

Baca Juga: Sinopsis Now You See Me 2 di Trans TV Cinemas Malam Ini

Apabila kita bersama ibu, segala persoalan dan kata-kata yang dia sampaikan terasa berlebihan. Tidak jarang, kita berasa malu dan jengkel untuk bertindak balas.

Tetapi apabila kita tidak bersamanya, rasanya wajar kita memerlukannya. Ada satu pihak yang kita rasa lemah dan perlukan kasih sayangnya segera.

Baca Juga: Sinopsis Trailer Thor: Love and Thunder, Penampilan Christian Bale sebagai Villan Gorr

Sesungguhnya manusia diciptakan sebagai makhluk yang paling sempurna. Kita mempunyai sebab dan boleh memupuknya untuk mencipta kemakmuran di dunia.

Halaman:

Editor: Faisal Nugraha

Tags

Artikel Terkait

Terkini

X