• Senin, 23 Mei 2022

Britney Spears Tidak Tenang Selepas Memuat 9 Foto Bugil

- Rabu, 11 Mei 2022 | 17:15 WIB
Britney Spears  (Kanal IG https://www.instagram.com/p/Cclf5kluuvp/)
Britney Spears (Kanal IG https://www.instagram.com/p/Cclf5kluuvp/)

Bandung, MNS-Britney Spears memuat naik sembilan gambar bugil berturut-turut di Instagramnya. Posting itu membuatkan netizen bimbang dengan keadaan mental penyanyi berusia 40 tahun itu.

Britney Spears sendiri tidak menulis massage yang menunjukkan bahawa dia memerlukan bantuan. Dalam akunnya, dia berkata bahwa siaran itu adalah sisa gambar semasa dia bercuti ke Mexico.

"Lambakan foto dari kali terakhir saya berada di Mexico sebelum saya mempunyai bayi dalam diri saya. Mengapa saya kelihatan 10 tahun lebih muda semasa bercuti," tulisnya Britney Spears.

Terkeliru dengan motivasi di sebalik cuitan itu, ada yang menganggap dia meminta pertolongan. Sedangkan sebelum ini Britney memberitahu bahwa dia akan rehat dari media sosial semasa mengandung.

Baca Juga: Usai Videonya Ditakedown Ragil Mahardika: Aku akan Tetap jadi Ragil yang Sharing

"Wanita ini sedang sakit, dia minta tolong. Saya pasti itu ada sebabnya," komen netizen.

"Britney anda kini berusia 40 tahun bertindaklah sewajarnya. Pikirkan anak anda apabila mereka melihat gambar-gambar ini, saya rasa mereka tidak bangga. Jadilah dewasa," tulis netizen lain.

Pakar psikologi telah bercakap mengenai muat naik Britney Spears yang dianggap mengganggu. Menurut ahli psikologi, Britney nampaknya mau mendapatkan semula kawalan hidupnya ke atas remaja yang hilang berikut trauma konservatori.

Seperti yang dipetik dari Daily Mail, pakar psikologi Dr Audrey Tang dan Jo Hemmings kedua-duanya bersetuju bahwa muat naik itu boleh memberi kesan, karena bapaknya telah mengawal hidupnya.

Halaman:

Editor: Faisal Nugraha

Tags

Artikel Terkait

Terkini

Biografi Ashira Zamita yang Dulunya Artis Cilik

Selasa, 17 Mei 2022 | 21:40 WIB

Awkarin Dinilai Menjadi Sumber Kematian Mantan

Selasa, 10 Mei 2022 | 18:27 WIB
X